Leveringsinstructie
Voor een soepele afhandeling van inkooporders verzoeken wij u de volgende instructies te hanteren, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Bestelling
- Formele ordering schriftelijk o.v.v. inkoopordernummer.
- Op al onze transacties zijn de Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidzorg , het Milieu-addendum, de Commerciële Richtlijnen en onze Recall procedure van toepassing. Deze documenten zijn te vinden op de pagina Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidzorg en worden op verzoek per e-mail ter beschikking gesteld
Leveringen
- Bij elke aflevering wordt een pakbon geleverd waarop het ordernummer van het MCL is vermeld.
- Alle leveringen geschieden DDP, en geschieden op de locatie, zoals aangegeven op de bestelling. De magazijnfunctie van MCL is ondergebracht bij Hospital Logistics. Het betreft hierbij een deel van de activiteiten met betrekking tot de operationele inkoop, goederenontvangst, opslag en distributiefunctie. Hospital Logistics faciliteert bovengenoemde logistieke dienstverlening vanuit haar Medisch Distributie Centrum (MDC) in Heerenveen.
- Tenzij anders aangegeven op de order dienen alle goederen voor producten voor de ziekenhuizen afgeleverd te worden bij het MDC Heerenveen, gevestigd aan Jupiter 4-6, 8448 CD Heerenveen. Voor meer informatie over Hospital Logistics kunt u het Informatieformulier levering via Hospital Logistics hier downloaden.
- Op steriele producten dient duidelijk op de binnenverpakking en buitenverpakking aangegeven te staan dat het om steriele producten gaat. Eén en ander conform de Europese en Nederlandse richtlijnen.
Facturering
- Het MCL betaalt binnen dertig (30) dagen na levering, ontvangst, acceptatie van goederen/diensten en facturering.
- Op uw factuur dient u minimaal de volgende gegevens te vermelden: inkoopordernummer, artikelomschrijving, aantal, prijs en artikelnummer.