Spring naar inhoud

Uitkomsten digitaal patiëntenpanel

De eerste vragenlijst is begin februari 2018 verstuurd naar alle leden van het digitale patiëntenpanel. Hieronder vindt u een opsomming van de behandelde onderwerpen en de gestelde vragen/ uitkomsten van de verschillende onderzoeken.

  • Wachttijden in het MCL
  • Imago MCL
  • Cliëntenraad

Onderstaande gegevens zijn gedeeld met de cliëntenraad en worden opgepakt op directieniveau.

Wanneer ik een afspraak heb in het MCL, moet ik in de wachtkamer lang wachten voordat ik aan de beurt ben.
Wanneer ik een afspraak heb in het MCL, word ik in de wachtkamer goed geïnformeerd over de wachttijd.
Stelling: ik vind de kwaliteit van het gesprek met de dokter belangrijker dan de wachttijd in de wachtkamer.
Hoe zou u het MCL beoordelen op basis van professionaliteit?
Vraag 1; kiest u bewust voor het MCL?
Zou u het MCL aanbevelen voor een medische behandeling?
Weet u van het bestaan van een cliëntenraad in het MCL?
De clëntenraad van het MCL komt op voor de algemene belangen van de patiënt. Op welk onderwerp vindt u dat de cliëntenraad zich zou moeten focussen? (vink minimaal 1 antwoord aan, maximaal 3)
Op welke manier zou u geïnformeerd willen worden over waar de cliëntenraad mee bezig is?